Skab mere vækst med en webshop
- Du ejer siden
- Kan betales i rater
- Ingen uforudsete regninger
- Fast kontaktperson
FOKUS PÅ AT SKABE DIGITAL VÆRDI
Få endnu flere salg med en webshop
der giver kunderne løst til at købe mere
Sæt gang i salget online, med en skræddersyet webshop
Uanset om din webshop er et supplement til din fysiske butik eller er det bærende ben i din forretning, så skal den bare spille. Med en masse konkurrenter og sikkert også nogle store spiller i sektoren er konkurrencen hård og her er det vigtigt at gøre det nemt, enkelt og tiltalende for kunder, at benytte din webshop og handle der, fremfor alle de andres.
Uanset om du allerede har en eksisterende webshop som har brug for en digital overhaling, mangler nogle væsentlige funktioner eller du slet ikke har en endnu, så kan vi med sikkerhed hjælpe dig med at komme godt i mål og udnytte jeres digitale potentiale.
Fordele
Sådan hjælper vi dig, med din nye webshop
Medfølger undervisning materiale
Undervisning
Med hjemmesiden modtager du en 6 undervisningsvideoer, som gør du altid kan gå tilbage og se hvordan det nu lige var du fik ændret et billede, skiftet ud i teksten eller hvordan du fik tilføjet eller fjernet en sektion.
Betalt som det lige passer netop dig
Tilpasset betaling
Du kan som udgangspunkt både betale hele hjemmesiden som et engangsbeløb - men du kan også dele regningen op i mindre bidder, så du betaler lidt hver måned. Det er noget vi sammen finder ud af, hvad passer dig og din virksomhed bedst.
Slip for samtaler med mange forskellige
Personlig konsulent
Du vil fra start af få tildelt en projektleder som vil være bindeleddet mellem din virksomhed og vores virksomhed, som både kan tilføje og udfordre dig på idéer, så du ikke skal have kontakt til 3-5 konsulenter om forskellige ting.
Invester i fremtiden på flere måder
Fremtidsikret
Vi udvikler alle vores hjemmesider i WordPress som er verdens mest benyttede CMS system til hjemmesider. Du får derfor ikke en løsning som få kender og som er dyr at lave, vedligeholde eller andet. Du får en hjemmeside som er fremtidssikret og fleksibel.
Du ejer selv alt på din hjemmeside
Du ejer selv siden
Du ejer altid selv din hjemmeside, fra den dato hjemmesiden er betalt. Du ejer også selv alle dine data og du kan ret beset gøre med den som du ønsker, efter du har fået hjemmesiden online og overdraget.
Fri fejlretning, backups og opdateringer
Fri support
Skal du ud og have en mere avanceret hjemmeside, til en pris på over 50.000 dkk, så er der fri support på hjemmesiden i op til 6 måneder.
Gør din webshop til et bærende element i din forretning
Aldrig før har vi været så digitale som vi er nu og aldrig har vi shoppet så meget online som vi gør nu. Vi elsker at hive computeren, tabletten eller mobilen frem og det skaber de perfekte vækstforhold for digital handel.
Derfor er det også vigtigt, at du som forretningsdrivende tager bestik af ovenstående og sikre, at din webshop er et bærende element i din forretning. Uanset om du allerede har en fysisk forretning og webshoppen blot er et sideben, eller det er her, du skaber alt salg - så er pointen, at din webshop skal kunne bære sig selv, skabe flere kunder og øge dit salg.
En sikker webshop giver flere salg og større mængder
Med mange tusinder af webshops, så er det klart, at der er nogle der er mere tillidsfulde end andre og nogle hvor sikkerheden er højere end andre. Det er noget man som forbruger tænker meget over og det skal du som virksomhedsejer også tænke meget over.
Er din webshop tillidsvækkende nok? Er sikkerheden i top? Og er det noget dine kunder vil handle på? Det kan virke simpelt nok, men det er det ikke altid og det er noget af det kunderne tænker meget over i deres ageren på forskellige webshops - tør jeg egentlig handle her?
Lad os hjælpe dig godt i gang, så du kan være sikker på du møder alle kriterierne.

Paradisslik.dk
"Min partner og jeg, havde en drøm om at sælge slik online. Der fandtes allerede nogle stærke spillere på markedet og efter vi havde haft kontakt til et andet bureau, som ikke kunne løfte opgaven, så tog vi fat i Createrz.
På rekordtid fik vi et godt design og alle de funktioner vi søgte og havde brug for og samtidig var der en god dialog hele vejen igennem."
Diana
Proces
Vores proces for det perfekte resultat
Ved første øjekast virker vores proces simpel - men den virker, hver gang!
01. Forståelse

Nye ideér kommer sjældent ud af den blå luft, men snarere gennem en aha oplevelse og overvejning af potentiale. Første skridt er derfor forståelse af idéen, så vi bedst kan nå i mål med arbejdet.
02. Prioritering

Når forståelsen er på plads, kræver det en prioritering af arbejdet. Derfor laver vi mockups, der nemmere kan få os igennem en eksekvering og dermed sikre os de bedste resultater på kortest tid.
03. Eksekvering

Når vi er på plads med prioriteringen af opgaven, starter vi på eksekveringen. De foregående faser hjælper os i mål med eksekveringen, så vi er sikre på vi er på samme side og dermed kan skabe de bedste resultater.
04. Skalering

Når vi har eksekveret på idéen og der er kommet et produkt ud af det hele, så er det tid til at skalere idéen. Her står vi til rådighed og hjælper på alle faser i skaleringen - uanset om det er en lille skalering eller internationalt.
En god webshop - hvad er det?
Når man planlægger sin hjemmeside, så får man et langt mere optimalt flow og en langt større bruger integration, da man ikke bare har sammensat det ud fra mavefornemmelse og i hast.
Inden vi laver en hjemmeside, planlægger vi derfor strukturen af hjemmesiden og sikre os, at den spiller i forhold til alle de ting man skal være opmærksom på.
Relevant indhold giver dig ikke bare en klar fordel overfor brugerne af hjemmesiden, men det giver dig også et forspring på Google, når de skal indeksere din hjemmeside fremfor dine konkurrenters.
Vi sikrer os altid at indholdet er relevant, brugbart og kan indekseret hurtigst muligt.
Først og fremmest så giver det brugerne en længere page time, de er mere overskueligt at finde det man søger, man får som regel mange flere salg eller leads og samtidig så er det noget Google sætter pris på, når de skal indeksere og rangere hjemmesider.
En god brugeroplevelse hænger sammen med alt ovenstående, altså både din struktur, relevant indhold og så hænger det også sammen med et snedigt og overskueligt design.
Ovenstående punkter er blot nogle af punkterne – men det kan også være sådan noget som at bruge den rigtige HTML struktur, have en hjemmeside der er hurtig og som let kan indlæses, selv på dårligt internet.
Med andre ord: Du skal ikke bare følge din mavefornemmelse, men tværtimod så skal du følge Googles Guidelines og den hands on erfaring som du ved virker.
Er du klar til at skabe noget godt?
Uanset hvordan og hvorledes vi kan hjælpe dig, så er vi klar til at tage snakken med dig. Udfyld formularen og bliv kontaktet indenfor 24 timer eller giv os et direkte kald og snak med os omkring din opgave.
WooCommerce eller Shopify?
Et spørgsmål mange stiller sig selv undervejs i skabelsen af en webshop er: Hvilket CRM system skal jeg bruge?
WooCommerce: Når vi kigger på WooCommerce som CRM system, så er det fordi tilpasning mulighederne er uendelige. Vi skaber skabe noget unikt fra bunden eller benytte os af de mange tusinder af plugins som allerede findes. Vi har desuden muligheden for at skabe egne temaer, der passer vores kunder og som nemt kan tilrettes, hvis de får brug for flere eller færre muligheder i deres digitale rejse.
Samtidig kigger vi også på, at det modsat Shopify er gratis at bruge, men derimod kræver det også lidt mere kærlighed at få integrationer til at virke.
Shopify:
Shopify er en samlet løsning - altså et lukket eco-system og dermed har vi ikke samme muligheder for bla. egne udviklinger, tilpasninger eller andet. Dog er der mange rigtig gode temaer der klare sig ekstremt godt. Det er dejligt nemt at sætte op og du behøves ikke være en haj til det digitale for at forstå det.
Systemet kommer som en samlet løsning og kan nemt integreres med diverse systemer som f.eks. Google Ads, Facebook Ads og mange andre. Der er et visuelt tracking system, så du nemt kan se dine salg, hvor dine kunder kommer fra og hvor mange kunder der er på siden nu og her.
Bør jeg gå all-in eller starte småt ud?
Vi anbefaler altid at man sikre sig proof-of-concept og dermed starter småt ud, hvis man ikke allerede har salg igang enten på en webshop eller gennem andre kanaler. På den måde, kan man hurtigt få sig et overblik over, om ens idé er værd at investere mere i eller om man bør lægge den på hylden og fokusere på noget andet.
Har du derimod allerede salg gennem en eksisterende webshop, fysisk butik eller måske en Instagram konto, så kan det give god mening at gå mere all-in. Hvis idéen allerede virker, så er der ingen grund til ikke at investere i den, så den kan vokse sammen med din forretning.
Har du allerede en veldrevet og veletableret forretning, så ved du nok allerede, at din idé er penge værd og dermed bør du også investere mere i det digitale og komme mere ud over stepperne, få en større markedsandel og sikre dig mere dominans.