Få kunder direkte på Google

FOKUS PÅ AT SKABE DIGITAL VÆRDI

Skab en større kundekreds med
direkte Google søgninger

Vejen til Googles top, er brolagt med en god SEO-plan​

Topplaceringer, kliks og besøgende - det lyder lækkert, ikke? Men hvad er det egentlig værd, hvis det ikke skaber flere kunder eller mere indtjening på bundlinjen. SEO handler i høj grad om at få gode placeringer, nye besøgende og selvfølgelig flere kliks. Men SEO handler også om mere end bare det!

Vi arbejder med SEO som en funnel, hvor vi skaber besøgende, tirre dem og får dem til at bevæge sig rundt på din side med henblik på, at de på et tidspunkt køber noget eller skabe et varmt lead.

Det betyder kort sagt, at du kan forvente resultater der kan mærkes og som giver overskud ift. din investering.

Fordele

En 360° SEO løsning - der skaber konkrete resultater

Læs mere om On Page SEO

1

On Page SEO​​​

On Page SEO er det som du finder på selve siden. Her er det vigtigt, at man bruger de rigtige H tags, at side strukturen er god og læsbar og at siden indeholder det man skal bruge​​

Læs mere om Teknisk SEO

2

Teknisk SEO​

Teknisk SEO er din hjemmesides fundament og det er rigtigt vigtigt, at fundamentet faktisk holder. Det betyder, at vi sikre din hjemmeside kan tilgås, der ikke er fejl og mangler og at hjemmesiden er hurtig.​

Læs mere om content SEO

3

Content Marketing​​

Content Marketing lyder fint, men det handler i bund og grund om, at indholdet på din hjemmeside er godt. Det opfylder search intent og det er noget som kan holde de besøgende fast på siden. ​​

Læs mere om Linkbuilding

4

Linkbuilding​​

Linkbuilding eller digitalt PR er det som gør, at din side er autoritær i Googles øjne. Det er vigtigt at få gode, relevante og fyldestgørende links og det sikre vi med et bredt udvalg af alle slags sider lige fra blogs til Børsen. ​​

Slå dine konkurrenter på Google og end i toppen af søgeresultatet​

Mellem 40% og 91% af alle mennesker klikker på det første link på Google. Det er derfor ikke helt ligegyldigt om du er nummer 1 eller nummer 5 på Google. Vi hjælper dig i toppen af Google, så du får flest besøgende og dermed også den største chance for at få flest kunder. ​

SEO er ikke et one-man show, men et samarbejde​

Når vi arbejder med SEO, så tager vi selvfølgelig hånd om langt det meste for dig. Men vi må trods alt også erkende, at du nok ved mere om din egen forretning, dine produkter og din service end vi gør. Derfor er det altid et samarbejde og dermed et resultat af det bedste fra begge verdener. Din know-how og ekspertise om din forretning og vores forståelse og know-how om at komme til at være nummer 1 på Google.

Eventnu.dk

"Som nystartede virksomhed i 2019 havde vi ikke nogle som helst resultater på Google. Efter blot 3 måneder havde vi over 125 resultater hvor 5 lå på førstepladsen.

I dag har vi over 100 førstepladser og rangere på alle de keywords vi kunne ønske os og endda mange flere.

Vi blev mest overrasket over den kreative tilgang Createrz havde, da de keywords der skaber størst omsætning, slet ikke var på vores tegnebræt."

Jacob P.

Vi skaber ikke bare kliks. Vi skaber mærkbare resultater for vores kunder

Hos Createrz har vi arbejdet med SEO i over 10 år og kender derfor alle måderne, hvorpå vi kan skabe de allerbedste resultater for vores kunder.

SEO er ikke et one night stand, men et langt og kompliceret forhold, hvor der hele tiden skal rettes ting til i og med, at Google laver om på deres forskellige prioriteringer.

Hos Createrz har vi fingeren helt på pulsen når det kommer til Google, SEO og hvordan vi får vores kunder til at slå deres konkurrenter - hvilket også er grunden til vi selv ligger i toppen af Google.

SEO sprint resultat

224%

Efter 6 måneders SEO arbejde, får vores kunder i gennemsnit 224% mere trafik fra online søgninger.

Gennemsnitlig ROI

156%

Når vi har arbejdet med SEO i 1 år, så har vores kunder i gennemsnit fået deres investering igen 156%​​​

Resultater af samarbejde

270%

Efter 6 måneders SEO arbejde, sikre vi i gennemsnit 270%​ flere søgeord af både short-tail og longtail keywords.​​

Flere leads og kunder

144%

Når vi har arbejdet med SEO i 1 år, så får vores kunder i gennemsnit 144% flere henvendelser og leads ​

SEO - hvad er det?

SEO er en forkortelse for Search Engine Optimization, der oversat til dansk betyder søgemaskineoptimering og det er er kort sagt det som det hele handler om.

Når man arbejder med SEO, så arbejder man på at optimere en hjemmeside eller noget indhold, så det kommer først på Googles søgemaskine.

Med andre ord, så handler det altså om at ens eget indhold skal over konkurrenterne, så man er den side der bliver klikket på i en søgning.
On Page SEO er den proces man arbejder med, når man arbejder direkte med en side. Her går man ind og hjælper Google til at forstå hvad for noget indhold der er hvad – f.eks. hvad der er en overskrift og altså det overordnet emne og hvad der er brødteksten.

Man kan også fortælle at et bestemt billede handler om noget bestemt og dermed give Google en idé om hvad hele siden egentlig handler om og dermed kan hjælpe Google med at vise siden, når der kommer en relevant søgning.
Teknisk SEO er den proces man arbejder med, når man arbejder med hjemmesiden struktur og sikre at hjemmesiden virker optimalt. Man kan sammenligne teknisk SEO lidt med et fundament på et hus. Fundamentet skal være i orden, således at huset ikke falder sammen.

Når man arbejder med teknisk SEO, så sikre man altså at Google og brugerne har de mest optimale og gunstige vilkår for at læse og bruge siden, uden der opstår fejl eller mangler.
Indholdet på en hjemmeside kaldes content. Alt fra tekster, billeder, videoer og illustrationer. Det handler i høj grad om, at tilbyde det brugerne søger efter, så indholdet matcher søgeintentionen.

Når man arbejder med content marketing, arbejder man derfor med at optimere og skabe noget content, der passer på det brugerne leder efter og dermed kan fastholde brugere og potientelle kunder.
Linkbuilding er det man kan kalde online PR. Linkbuilding handler om, at få gode og relevante links fra hjemmesider, der ligger i samme boldgade og har en relevans for ens hjemmeside.

Det er med andre ord ikke ligegyldigt om du får et link fra bedstemors strikkeklub eller en kiropraktor, hvis du f.eks. sælger træningsudstyr.

Er du klar til at skabe noget godt?​

Uanset hvordan og hvorledes vi kan hjælpe dig, så er vi klar til at tage snakken med dig. Udfyld formularen og bliv kontaktet indenfor 24 timer eller giv os et direkte kald og snak med os omkring din opgave.

Når du trykker send, acceptere du vores privatlivsvilkår

Hvorfor investere i SEO?​

Når man investere i SEO, så investere man i fremtiden resultater. Du får altså ikke kæmpe resultater i morgen, men på sigt vil du få resultater og de vil være vedvarende. Så selvom du på et tidspunkt måske vil holde en pause fra SEO, så vil resultaterne stadig være til stede og det er noget du stadig vil kunne nyde godt af.

Modsat f.eks. betalt annoncering, så stopper resultaterne altså ikke, bare fordi du ikke vil betale for det i en periode. SEO er ligesom en god flaske vin - den bliver bedre med tiden og under de rigtige forhold, kan den investering man har lavet også blive rigtig mange penge værd.

Så selvom du holder en mindre pause, så kan du altså stadig nyde godt af resultaterne.

Hvornår kommer resultaterne? ​

SEO resultaterne er som nævnt altså ikke noget der lige kommer over natten, men noget der kommer løbende. Når vi laver et SEO tiltag kan der gå alt fra et par dage og til et. par måneder før, at man kan mærke resultaterne. Nogle ting tager altså ikke særlig langtid før de kan mærkes, hvor andre skal man være lidt mere tålmodig med.

De resultater man kan skabe over natten, er som regel ikke af den store værdi, men. deting. somtager længere tid, vil med tiden også give en langt større værdi.

Du bør derfor altid have en langsigtet plan, når du investere i en SEO løsning, da tingene kan ændre sig fra dag til dag, når f.eks. Google laver nye guidelines eller når et tiltag begynder at virke 100%.