Eventnu

Underholdende teambuilding for virksomheder

Udfordringen

Eventnu er en speciel virksomhed, som henvender sig til B2B markedet og tilbyder skræddersyet teambuilding og medarbejder oplevelser. Eventnu startede i 2019, lige før Corona krisen ramte og havde inden krisen ramte haft en god start og fået kunder relativt hurtigt uden nogen form for funding. Mens krisen rasede valgte de derfor at prioriterer deres online tilstedeværelse, så de var klar til at gå endnu mere over rampen når krisen var ovre. Derfor skabte vi et komplet nyt online setup for dem og sikrede dem en lang række gode placeringer på Google.

Grundinformationer

Da vi udarbejdede Eventnu's nye hjemmeside, vidste vi fra start, at vi ønskede at ligge lidt i tråd med, hvad markedet kender i forvejen - ikke rent designmæssigt, men snarere i forhold til brugeroplevelse.

Det skulle både være nemt, hurtigt, og enkelt at tage kontakt til Eventnu og bestille et arrangement eller få en snak med en af deres projektledere, som så kunne hjælpe med at finde den helt rigtige løsning.

Vi har derfor skabt et moderne, brugervenligt, og lækkert design, som nu i langt højere grad styrker Eventnu's online tilstedeværelse

Det skal være nemt at afholde teambuilding

Hos Eventnu tilbyder man 35+ forskellige teambuilding aktiviteter, som skal gøre det let for virksomheder at kunne finde præcis det de søger og dermed bestille det perferkte arrangement. Derfor var vores opgave ikke bare at gøre det lækkert, strømligne det hele og sørge for at det var nemt at navigere rundt. Vi skulle også sørge for at kunderne nemt og enkelt kunne tage kontakt til Eventnu og dermed sikre sig det arrangement som de gik og drømte om. Derfor valgte vi at lave en sidebjælke på alle sider, som skulle gøre det let for virksomheder at kontakte Eventnu.

web 1920 – 3

Eventnu startside på mobil

web 1920 – 5

Aktivitets information på mobil

web 1920 – 4

Aktivitets side på mobil

web 1920 – 6

Kategori side på mobil

Interaktivt logo med Lottie

Hvad kunden siger

"Createrz kreative team tog opgaven op med at give vores gamle side en helt ny identitet. Vi havde længe haft den samme hjemmeside, selvom vores firma voksede og udviklede sig. Derfor var vi fast besluttet på at få en hjemmeside, der både imødekom vores krav til fulde, men samtidig også var flot, virkede brugervenlig, og som bare var noget andet end alle vores konkurrenter, som stort set har samme layout. "​

Datadrevet SEO der skabte resultater

Vi vidste, at vi skulle angribe de lavthængende frugter først, samt at vi ønskede at skabe noget PR. Derfor udarbejdede vi en konkret og håndterbar keyword-strategi og lagde os på nogle værdifulde longtail keywords. Samtidig fandt vi huller for konkrete produkter, som vi efter mindre end tre måneder allerede lå i top 3 på. Vi vidste, at vi skulle tænkte i smarte og kreative løsninger, hvis vi ville lægge os i toppen på så kort tid uden at bruge black hat tricks, og af den grund gik vi benhårdt efter få, men stærke long tail keywords og satsede kun på ét trofæ keyword. Strategien virkede, og Eventnu nyder godt af mange besøgende på baggrund af organiske klik.

830%

Organiske besøg

286%

Flere kliks

760%

Flere keywords