DiTra​

Udfordringen

Da DiTra kontaktede Createrz var de frusterert over flere ting ift. deres hjemmeside og deres Google placeringer. Hjemmesiden var faktisk rigtig langsom og samtidig var rankings ikke til stede. Da vi fik dykket godt ned i systemerne, kunne vi også se, at det faktisk stod rigtigt slemt til. Flere no-indexet sider, sider med page loads over 10 sekunder og meget mere. Alt sammen noget vi fik til opgave at fikse.

Løsningen

DiTras dengang fungerende hjemmeside var lavet i WordPress i den Pagebuilder der hedder Divi. Vi fik konventeret hele siden fra Divi til Elementor, hvor vi udskiftede en masse plugins med kort, præcis og let forståelig kode. På den måde fik vi reduceret pageloads fra 10 sekunder til 0.92 sekunder. Samtidig fik vi kigget på Google placeringer og fik sat alt i værk, så DiTra kunne erobre nogle flere positioner. Vi fik struktureret hjemmesidens HTML, vi fik ordnet ALT tags på billeder og skiftet baggrundsbilleder ud med konkrete IMG'er og meget mere. Noget der hurtigt kunne ses på Googles måde at læse hjemmesiden på.

Grundinformationer

I over 20 år har Bjarne fra DiTra arbejdet for og i virksomheder som eksempelvis. Microsoft, IBM, Novo Nordisk, Tesco, og Maersk, hvor han har hjulpet dem med udfordringer inden for digital transformation, innovation, strategi, og forretningsudvikling.

Som serieiværksætter har han stiftet og opbygget fire startups – alle med et digitalt fokus: to globale virksomheder og to mere “traditionelle” startups, hvoraf den ene opnåede at blive global markedsleder på blot 4½ år.

Skal du og din virksomhed
vores næste succes case?

Udfyld formularen og vi kontakter dig hurtigst

For at vi kan kontakte dig, er vi nødt til at opbevare dine data. Du accepterer, at vi opbevarer og behandler de indtastede oplysninger, når du trykker på Bliv kontaktet-knappen nedenfor. Du kan altid få indsigt i dataet eller bede os om at slette det ved at kontakte os. Læs mere i vores brugerbetingelser.